Intrebari frecvente

Participare

1. Cum ajung la Crystal Palace Ballrooms?
R: Adresa locaţiei este: Calea Rahovei nr.198 A, Bucureşti, Sector 5. Metrou în apropiere: Staţia Piaţa Unirii, iar ulterior se parcurge o distanţă de aproximativ 3-4 staţii cu tramvaiul. Ratb: Autobuz: 117, 173, Tramvai: 23,32.

Voucher

2. Cum se poate folosi Voucherul primit la Conferinţă?
R: Cu voucherul în valoare de 100 de lei puteţi cumpăra la preţ redus (30, respectiv 50 de lei - în loc de 130, respectiv 150 de lei) volumul Esenţialul în Medicina de Familie, ed. a III-a. Voucherul se poate folosi doar pentru cumpărarea acestui volum, la Conferinţa de Medicină a Familiei a SAMF, în perioada 20-22 octombrie 2016. După data de 22 octombrie voucherul îşi pierde valabilitatea. Acest voucher nu poate fi schimbat în bani. Dacă voucherul nu este folosit în timpul conferinţei, NU veţi primi contravaloarea acestuia.

Plăţi şi eliberare facturi

3. Cum primesc factura proformă?
R: După completarea formularului de înscriere veţi primi prin e-mail factura proformă. Va rugam verificaţi şi folderele Spam/Junk.
In cazul in care sistemul va emite (automat) o  factura cu date partial incomplete in sectiunea “suma”, va rugam sa mai completati o data formularul de inscriere.
Dupa achitarea facturii proforme, se va emite automat factura fiscala si va fi trimisa pe email beneficiarului dupa ce plata va aparea in banca.

4. Pot achita taxa de înscriere pe loc?
R: Sigur că da! Se poate achita taxa de înscriere şi în timpul evenimentului, însă prioritate în primirea materialelor conferinţei au persoanele care s-au înscris înainte de eveniment. Înscrieri se vor face în primele două zile ale conferinţei (joi si vineri).

5. Se poate elibera factură fiscală în timpul evenimentului?
R: Da. Pentru a menţine la standarde înalte calitatea şi evidenţa documentelor emise luând în considerare numărul mare de participanţi, facturile se vor elibera în cursul zile de vineri.

6. Ce date sunt necesare pentru eliberarea facturii fiscale şi cum se pot transmite în timpul evenimentului?
R: Datele necesare pentru eliberarea facturii fiscale sunt:
     • date firmă: Denumire firmă/ Centru medical, Nr. Registru Comerţului, CUI/CIF, Localitate, Judeţ, Cont IBAN, Nume Bancă
     • date participant: nume participant, CNP, valoarea exactă a taxei platite (Lei), modalitate de plată (OP/chitanta), telefon, adresa e-mail.

Transmitere date*:
     • pe mail, la adresa cnmf@samf.ro, subject/titlu mail ”Factura CNMF – Nume si prenume participant”, sau
     •
depunere formular completat la secretariatul Conferinţei – Înscrieri pe loc. Formularele (print) pentru completare se vor regăsi tot la Secretariat.

*Rugăm notarea completă a tuturor datelor, respectiv textul scris lizibil pentru a evita întârzierea inutilă datorată corespondenţelor trimise cu scop de lămurire.

7. În ce loc se încasează plăţi pentru abonamentul la Revista Practica Medicala/ respectiv la alte reviste medicale - în timpul conferinţei?
R: Punct de încasare taxe – la secretariat, etajul 1, spatiul destinat Înscrierilor pe loc. În timpul evenimentului, costul (redus) pentru abonament este 90 Lei.

8. Persoanele care achită taxa de inscriere în timpul conferinţei primesc certificat cu credite EMC?
R: Da.

9. Se poate restitui taxa, daca nu mai pot participa?
R: Taxa de inscriere nu poate fi restituita, din motive obiective, indiferent de cauza pentru care nu puteţi participa la lucrările Conferinţei. Aşadar, vă rugăm să efectuaţi plata doar dacă sunteţi sigur că puteţi fi prezenţi la eveniment.

Certificat cu credite  EMC

10. Când se acordă diplomele cu credite EMC?
R: Sambata, 22 octombrie, conform programului conferinţei.

11. Cum intru în posesia diplomei cu credite EMC, dacă nu pot veni în ultima zi la conferinţă?
R: Există două variante:

  1. Diploma poate fi ridicată la eveniment  de o  altă  persoană,  în  numele  dvs.
  2. Diploma se trimite prin email (artwork) sau prin curier cu plata la destinaţie. Expedierea diplomei se face în urma unei solicitări scrise pe email către organizator, în săptămâna imediat următoare după eveniment, (detaliile despre această solicitare vor fi comunicate ulterior pe site, în secţiunea “Info post-eveniment”.

Solicitarile pentru expedierea diplomelor se pot trimite către organizator în termen de maxim 30 de zile de la incheierea conferinţei.